1. Co oznaczają statusy zamówienia ?
Status zamówienia określa na jakim etapie znajduje się zamówienie. Informacje o zmianie statusu z ewentualnymi informacjami dotyczących zamówienia są wysyłane na podany adres e-mail.
- Nowe: początkowy status przypisywany do każdego zamówienia wpływającego do sklepu. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
- Oczekiwanie na wpłatę: zamówienie jeszcze nie zostało opłacone
- W realizacji: Oczekiwanie na wpłatę, następnie przygotowanie do wysyłki. Przy opłaceniu przez serwis Dotpay i przesyłce pobraniowej, przygotowanie do wysyłki.
- Wysłane: zamówione produkty zostały wysłane na podany adres w zamówieniu.
- Zrealizowane: zamówione produkty zostały wysłane na podany adres w zamówieniu lub zostały odebrane osobiście w siedzibie firmy.
- Anulowane: oznacza anulowanie zamówienia przez zamawiającego np. odstąpienie od umowy, dublowania zamówienia, wspólnych ustaleń pomiędzy klientem a sklepem.
- Zwrot przesyłki: oznacza że przesyłka wróciła z powrotem do sklepu. Zły adres odbiorcy, nieodebrana przesyłka w terminie, odmowa przyjęcia.
2. Czy można anulować lub dokonać zmian w zamówieniu ?
Tak, można anulować, dokonać zmian danych do wysyłki a także zmienić treść zamówienia do momentu wysłania przesyłki. Po wysyłce mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
3. Jaki jest koszt dostawy ?
Koszt przesyłki jest uzależniony od wagi przesyłki jak i od formy płatności (przedpłata, płatne przy odbiorze) W czasie procesu składania zamówienia należy określić ilość sztuk, sposób dostawy oraz płatności. System obliczy koszt wysyłki. Cennik znajduje się na stronie: Koszt dostawy
4. Kilka dni temu otrzymałam informację o wysyłce przesyłki, ale do chwili obecnej do mnie nie dotarła
Korzystamy z usług Poczty Polskiej. Od daty wysłania zamówienia przesyłka powinna być doręczona w terminie 1-4 dni roboczych w zależności od rodzaju przesyłki. W przypadku gdy doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo, po czym przesyłkę będzie można odebrać w Urzędzie Pocztowym wskazanym na awizo. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki proszę o zgłoszenie tego przypadku sprzedawcy. Sprawdzimy po numerze nadawczym gdzie znajduje się przesyłka. Dołożymy wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji.
5. Skąd mam wiedzieć jaki jest numer maszynki ? O co chodzi z tymi numerami ?
Nr "5", "8", "10" - w ten sposób jest oznaczona wielkość komory maszynki. Np. Maszynka Zelmer 686.5 to piątka po kropce oznacza że mamy maszynkę nr "5" Jeśli byłoby napisane 686.8 to mamy maszynkę nr "8" Również na nożu jest wytłoczony numer maszynki np "5" lub "8" Wielkość komory można również rozpoznać po średnicy sitka
- średnica całego sitka do maszynki nr 5 wynosi 53,5 mm
- średnica całego sitka do maszynki nr 8 wynosi 61,0 mm
- średnica całego sitka do maszynki nr 10 wynosi 70,0 mm
6. Czy w maszynce do mięsa zamiast noża jednostronnego można zastosować nóż dwustronny ?
Nóż jednostronny różni się od noża dwustronnego grubością i nie można stosować zamiennie. Musi być taki sam jaki był wcześniej w wyposażeniu.
Jeśli chcemy używać noża dwustronnego to musimy stosować ślimak do noża dwustronnego. Komplet ten będzie pasował zamiennie do maszynek gdzie na wyposażeniu był komplet: ślimak do noża jednostronnego - nóż jednostronny.
NNasz drugi sklep https://agdczesci.com/